Slim adverteren
is beter dan
dom adverteren

Adverteren kan beter.
En met beter bedoelen we gerichter, zodat je alleen die mensen aanspreekt voor wie jouw product relevant is. Op deze manier gooi jij je budget niet weg en worden advertenties alleen daar vertoond waar ze geld opleveren.

Hoe wij dat doen? Met data. Op basis van databases om precies te zijn; een van onze 1.000 datapartners, van LinkedIn, van Facebook of van onszelf. Óf we maken speciaal een database voor jou.

Het zal je verbazen wat voor leuke dingen je kunt doen met een goed stel hersenen, een Google Datalayer en een paar tracking pixels 🙂.

Benieuwd naar wat wij allemaal voor jou beschikbaar hebben in de wereld van databases en datagedreven adverteren?

Miljoen vertoonde advertenties

Domeinen in portfolio

campagnes

advertentie technieken

EEN SELECTIE VAN ONZE
DATA GEDREVEN TECHNIEKEN

Demographics based targeting

CRO

Heat mapping

GPS Geofencing

Domain targeting advertising

User session recording

TAM Analysis

In-session personalized experiences

Skill based targeting

Interest based targeting

Impression based Retargeting

Demographic Traffic analysis

EEN SELECTIE VAN ONZE
DATA GEDREVEN TECHNIEKEN

Demographics based targeting

CRO

Heat mapping

GPS Geofencing

Domain targeting advertising

User session recording

TAM Analysis

In-session personalisation

Skill based targeting

Interest based targeting

Impression based Retargeting

Demographic Traffic analysis

EEN GREEP UIT ONZE KLANTEN