Strictlydigital Exactag - Strictlydigital
headcases

Exactag

Exactag technologie is een uniek platform om de belangrijkste KPI’s in de online media te meten: de waarde van elk online media kanaal. Ons doel is om onze klanten continu en dynamisch hun marketingbudgetten te laten optimaliseren ‘waardoor een aanzienlijke verbetering in hun media en communicatiemix gerealiseerd wordt’.

Om te bepalen welke campagnes of kanalen het meest hebben bijgedragen aan conversie naar deze doelen, komen er steeds meer mogelijkheden voor conversie-attributie. Exactag doet dit veelal met behulp van Dynamic Attribution. Hierbij wordt op basis van algoritmes volgens de ‘Game Theory’ modellen gemaakt om de attributie zo effectief mogelijk te maken. 

Wat is er mogelijk met Exactag?

  • Dynamische Attributie
  • Verzamelt data van klanten, sitebezoekers, conversies, online advertentie
    activiteiten en meet de impact van TV reclame.
  • Maakt van elke conversie de “customer journey” inzichtelijk
  • Analyserend, waarde toekennen aan een online channel. Actifed anticiperen op
    veranderingen of op “what if” analyses
  • Beheer van commissie afspraken met verschillende uitgevers. Informatie per uitgever
    en hun positie en waarde in de conversie funnel
  • Uitgebreide analyse en rapportage

Natuurlijk gaat het niet alleen om de ‘afmakers’. De eerdere fasen in het aankoopproces zijn net zo belangrijk. Het inzicht geven in de bijdrage van alle kanalen wordt multichannel analytics genoemd. Zodoende wordt het duidelijk welke kanalen of campagnes er tezamen voor conversie hebben gezorgd.

Wat kan Exactag allemaal tracken?

  • Tracking pixels verzamelen informatie:
  • Conversie
  • Productdetail, paginabezoekers
  • ID, prijs en categorie van de producten in de winkelwagen
  • ID, prijs en categorie van gekochte producten
  • Contract informatie (vernieuwingen, nieuwe.., etc)
  • Prospects, nieuwe en bestaande klanten
  • Parameters

Samenvatting:

  • Consumenten zijn beïnvloedbaar door meer dan 20 kanalen
  • Het meten van deze kanalen maakt marketing succesvoller dan ooit
  • Het begrijpen van de klant maakt optimalisatie mogelijk
  • Doeltreffend verbeteren van de prestaties door flexibele optimalisatie
  • De meeste aanbieders van analyse tools zijn beperkt of missen objectiviteit
  • Het verzamelen maakt het mogelijk om doelgroepen te bepalen
  • EXACTAG is de enige leverancier die de gehele waardeketen op een uitgebreide,
    flexibele, neutrale en transparante wijze inzichtelijk maakt.

 

Vraag een Expert Review aan!

Uw naam (verplicht)

Uw email (verplicht)

Uw website

Uw vraag