Strictlydigital Conversie attributie… zo maar wat uitdagingen - Strictlydigital
Display campagnes hebben geen zichtbaar resultaat op onze sales

Op welke basis moeten wij onze budgetten verdelen? Last click, first click??

SEA is verantwoordelijk voor de meeste conversies…of toch niet?

Wat voor effect heeft een nieuw attributiemodel op onze conversies?

Welke zoekwoorden zijn belangrijk binnen het conversie pad?

Wat zijn de niet succesvolle paden binnen onze customer journey’s?

Wat is de impact van onze off-line campagnes op de conversies?

Het cliché “meten is weten” is de waarheid als een koe!  Attributie modellen op basis van onderbuik of alleen het “topje van de ijsberg” is inmiddels achterhaalt. Ook weten hoe de budgeten van uw klanten effectiever in te zetten en betere inzichten te krijgen in de daadwerkelijke prestaties van alle onlineactiviteiten? Het Exactag conversie attributie platform geeft antwoorden op uw vragen. Vraag nu de GRATIS analyse aan.

Exactag Attribution……technology beyond Analytics

Analyse aanvragen!

Uw naam (verplicht)

Uw email (verplicht)

Telefoonnummer (verplicht)